notatnik

Jakie gadżety reklamowe warto wręczyć swoim klientom?

Upominki reklamowe potrafią zbudować większe poczucie lojalności i wzbudzić po prostu sympatię do danej marki. Z tych też powodów zwyczajnie warto raz na jakiś czas obdarowywać swoich klientów miłymi gadżetami reklamowymi. Które z nich będą najlepszym wyborem?

Spersonalizowane gadżety reklamowe dla najwierniejszych klientów firmy

Drobne prezenty firmowe potrafią zjednać sobie nowych klientów i zadbać o dotychczasowych kontrahentów, wiernym nam od lat. Do stworzenia w pełni spersonalizowanych i wyjątkowych upominków stosuje się metody takie jak drukowanie, grawerowanie czy cięcie.

Szeroki wybór produktów reklamowych wraz z możliwością zamówienia zindywidualizowanych gadżetów można znaleźć na stronie https://nana.com.pl.

Jakie prezenty warto wręczać swoim kontrahentom w nowym roku?

Ciekawym pomysłem dla osób związanych z branżą transportową czy logistyczną są sympatyczne zawieszki do samochodu, które przypominają na przykład o bezpiecznej nazwie. Za pomocą grawerowania można na nich zamieścić również motto czy modlitwę za bezpieczne dotarcie do celu. Zawieszka sprawdzi się w przypadku kurierów, zawodowych kierowców firm transportowych, ale również kierowców indywidualnych.

Inną opcją jest wręczenie swoim kontrahentom kubków z nadrukiem naszej firmy. Klienci, pijąc z nich w godzinach pracy, będą przypominać sobie o marce i gdy tylko zajdzie taka potrzeba, zwrócą się do nas z nowym zleceniem.

Kalendarze i notatniki – trafiony prezent na nowy rok wpółpracy

Równie ciekawym pomysłem, odpowiadającym na zapotrzebowanie pojawiające się wraz z początkiem nowego roku, są praktyczne notatniki z logo firmy. Dużą popularnością cieszą się w tym roku notatniki z okładką z ekoskóry, ale również te wykonane z ekologicznego tworzywa, jakim jest bambus. Dzięki notesowi żaden ważny numer telefonu ani adres nie umknie naszym kontrahentom.

Na kolejny rok współpracy miłym prezentem dla klientów naszej firmy mogą być kalendarze książkowe bądź ścienne. Będą ułatwiać planowanie obowiązków i rozkładanie ich w czasie. Jeśli chodzi o te kalendarze ścienne, to zdjęcie zamieszczone w nich możemy dobrać do branży, którą reprezentuje nasz klient. Do prezentu możemy również dołączyć osobiste życzenia. Jeśli zaś chodzi o kalendarze książkowe to możemy zamieścić na nich grawer z dedykacją lub logo firmy albo skorzystać ze specjalnego nadruku UV wysokiej jakości. Bez wątpienia upominek ten ucieszy naszych kontrahentów i pozwoli im lepiej planować zawodowe obowiązki.

25 thoughts on “Jakie gadżety reklamowe warto wręczyć swoim klientom?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *